CTS Logo

extra_toc

Hier vind u enkele nuttige tips en antwoorden op veelgestelde vragen.

Mobiel netwerk handmatig instellen

 

 

 

 

 

Voor Orange™, klik HIER en selecteer uw apparaat > internet > handmatig instellen en volg de stappen.

Voor Proximus, klik HIER en selecteer uw apparaat > internet > handmatig instellen en volg de stappen.

Voor Base, klik HIER en selecteer uw apparaat > internet > handmatig instellen en volg de stappen.

Voor Telenet, klik HIER en selecteer uw apparaat > internet > handmatig instellen en volg de stappen.

Voor Scarlet, klik HIER en selecteer uw apparaat > internet > handmatig instellen en volg de stappen.

Naar begin


Instellingen voor uw mailadres


 

Voor Proximus, klik HIER en selecteer uw mailprogramma. Volg vervolgens de stappen.

Voor Telenet, klik HIER en selecteer uw mailprogramma. Volg vervolgens de stappen.

Naar begin


Klantendienst operatoren

 

 
 

 

 

 

 

 

Telefoonnummer:

 

Orange™: 5000 (Gratis met je Orange-nummer)
02 745 95 00 (Met een ander nummer, lokaal tarief)

Proximus: 080022800
(Ma-Za 8:00-22:00)

Base: 1999 (Gratis met je Base-nummer)
0486 19 1999 (Met een ander nummer)

Telenet: 015 66 66 66

 

 

Scarlet: 02 275 27 27

Contactpagina: 

 

 

Orange™: Klik HIER

 

 

Proximus: Klik HIER

 

Base: Klik HIER



Telenet: Klik HIER 

 


Scarlet: Klik HIER 

Naar begin


Document voor opzeggen abonnement

Om uw abonnement bij een provider moet u simpelweg volgend document invullen en versturen naar uw provider.

Klik HIER voor het document.

In onderstaande tabel vind u de adressen van de providers waar wij verdeler van zijn.




 

 
 


 

Orange™: Bourgetlaan 3, 1140 Evere, België

Proximus: Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, België

Base: Neerveldstraat 105, 1200 Brussel, België

Telenet: Liersesteenweg 4, B-2800 Mechelen, België

 

Scarlet: Carlistraat 2, 1140 Evere, België

Naar begin


Rinkeltijd en doorschakelen

 Vind u dat uw gsm niet lang genoeg rinkelt, of zou u willen dat potentiële bellers rechtstreeks doorgeschakeld worden naar uw voicemail? Dan zijn volgende links zeker interessant.

 

 

 

 

 

Voor Orange™, klik HIER en lees de informatie onder "Wijzig de wachttijd" voor uw rinkeltijd, klik HIER voor doorschakelingen.

Voor Proximus, klik HIER voor uw rinkeltijd, klik HIER voor doorschakelingen.

Voor Base, klik HIER voor uw rinkeltijd, klik HIER voor doorschakelingen.

Voor Telenet, klik HIER en lees de informatie onder "Tijd voicemail instellen" voor uw rinkeltijd, lees de informatie onder "Dienst aan- of uitzetten" voor doorschakelingen.

Voor Scarlet, klik HIER voor uw rinkeltijd, klik HIER voor doorschakelingen.

Naar begin


Verbruik controleren

Om uw belwaarde te controleren belt u naar een van volgende nummers:


 


 

 
 


 

 

Orange™: #123*1#
 

Proximus: #121#

Base: 1999

 

Telenet: 1963

 

Scarlet: #121#