Hier vind u enkele nuttige tips en antwoorden op veelgestelde vragen.
Mobiel netwerk handmatig instellen
|
Voor Orange™, klik HIER en selecteer uw apparaat > internet > handmatig instellen en volg de stappen. Voor Proximus, klik HIER en selecteer uw apparaat > internet > handmatig instellen en volg de stappen. Voor Base, klik HIER en selecteer uw apparaat > internet > handmatig instellen en volg de stappen. Voor Telenet, klik HIER en selecteer uw apparaat > internet > handmatig instellen en volg de stappen. Voor Scarlet, klik HIER en selecteer uw apparaat > internet > handmatig instellen en volg de stappen. |
Instellingen voor uw mailadres
Voor Proximus, klik HIER en selecteer uw mailprogramma. Volg vervolgens de stappen. Voor Telenet, klik HIER en selecteer uw mailprogramma. Volg vervolgens de stappen. |
Klantendienst operatoren
|
Telefoonnummer:
Orange™: 5000 (Gratis met je Orange-nummer) Proximus: 080022800 Base: 1999 (Gratis met je Base-nummer) Telenet: 015 66 66 66
Scarlet: 02 275 27 27 |
Contactpagina:
Orange™: Klik HIER
Proximus: Klik HIER
Base: Klik HIER
|
Document voor opzeggen abonnement
Om uw abonnement bij een provider moet u simpelweg volgend document invullen en versturen naar uw provider.
Klik HIER voor het document.
In onderstaande tabel vind u de adressen van de providers waar wij verdeler van zijn.
Orange™: Bourgetlaan 3, 1140 Evere, België Proximus: Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, België Base: Neerveldstraat 105, 1200 Brussel, België Telenet: Liersesteenweg 4, B-2800 Mechelen, België
Scarlet: Carlistraat 2, 1140 Evere, België |
Rinkeltijd en doorschakelen
Vind u dat uw gsm niet lang genoeg rinkelt, of zou u willen dat potentiële bellers rechtstreeks doorgeschakeld worden naar uw voicemail? Dan zijn volgende links zeker interessant.
|
Voor Orange™, klik HIER en lees de informatie onder "Wijzig de wachttijd" voor uw rinkeltijd, klik HIER voor doorschakelingen. Voor Proximus, klik HIER voor uw rinkeltijd, klik HIER voor doorschakelingen. Voor Base, klik HIER voor uw rinkeltijd, klik HIER voor doorschakelingen. Voor Telenet, klik HIER en lees de informatie onder "Tijd voicemail instellen" voor uw rinkeltijd, lees de informatie onder "Dienst aan- of uitzetten" voor doorschakelingen. Voor Scarlet, klik HIER voor uw rinkeltijd, klik HIER voor doorschakelingen. |
Verbruik controleren
Om uw belwaarde te controleren belt u naar een van volgende nummers:
Orange™: #123*1# Proximus: #121# Base: 1999
Telenet: 1963
Scarlet: #121# |